تکنولوژی و فناوری

با گوگل جست جو کنید نه یاهو!

گوگل بزگترین موتور جست جوگر جهان است. یکی از مشکلات که هنگام جست جو دراینترنت کاربران با آن مواجهه می شدند. تبلیغات و سایت های حاوی بدافزار بود. سایت های که با کلید واژه مورد نظر کاربران مطابقت نداشتند.
تا الان اگر در گوگل نرم افزاری را سرچ می‌کردید متاسفانه با تبلیغ افزار‌ها و برنامه‌های بیهوده در صدر نتایج روبرو می‌شدید اما از این به بعد دیگر اینگونه نخواهد بود.

یکی از بد‌ترین اتفاقاتی که برای کابران می‌افتاد این بود که کاربر در گوگل به دنبال نرم افزاری می‌گشت اما با برنامه‌های بیهوده و مخرب یا تبلیغ افزار به جای برنامه‌های معتبر و اصلی روبرو می‌شد. با اعتماد به گوگل، بسیاری از کاربران گرفتار این برنامه می‌شدند اما از این به بعد گوگل این سیاست را تغییر داده است.

این یکی از بزرگ‌ترین خدماتی است که گوگل به کاربران اینترنت هدیه داده است. متاسفانه یاهو هنوز دچار این خطای بزرگ است و با سرچ در یاهو با انواع برنامه‌های تبلیغی و جعلی در صدر نتایج روبرو می‌شویم که باعث آلوده شدن کاربران می‌شود.

قطعا فروشندگان و تولیدکنندگان برنامه‌های آزاردهنده و تبلیغی تلاش خواهند کرد تا راهی برای دور زدن این سیاست پیدا کنند اما امیدواریم گوگل همچنان با آن‌ها مقابله کند. شما نیز مراقب باشید که گوگل شاید نتواند تمام این برنامه‌ها را تشخیص دهد، بنابراین آگاه باشید و با چشمان باز دانلود کنید.

منبع: How-To Geek

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا