تکنولوژی و فناوری

با Private Browsing به طور ناشناس وب‌گردی کنید

وقتی که شما در حالت عادی وارد اینترنت می شوید. شرکت های ارائه دهند اینترنت و دیگر موسسات ناظر بر اینترنت می توانند عملکردوب گردی شما را کنترل و مشاهده کنند. اما در صورت که از قابلیت Private Browsing مرورگر فایرفاکس استفاده کنید. هیچ کس قادر به مشاهده کارهای شما دراینترنت نخواهد بود.

"Private Browsing" یکی از ویژگی‌های مرورگر فایرفاکس است، که در صورت فعال کردن این قابلیت هیچ اثری از وب‌گردی شما ثبت نمی‌شود.

برای استفاده از این قابلیت فایرفاکس، مرورگر خود را باز کنید، وارد منوی "Setting" شوید و گزینه "New Private Window" را بزنید، حال برای شما صفحه‌‌ای باز می‌شود که از طریق این صفحه و به کمک این اپلیکیشن، وب‌گردی‌های شما در هیچ جایی ذخیره نمی‌شود.

اگر از مرورگر فایرفاکس برای وب‌گردی استفاده می‌کنید، قبل از شروع وب‌گردی حتما این ویژگی را فعال کنید، و از این طریق وب‌گردی کنید، که هیستوری شما ذخیره نشود.

نکته مهمی که نباید فراموش کرد، این ویژگی گرچه باعث می‌شود هیستوری شما ذخیره نشود، اما شما را در دنیای مجازی ناشناس نگه نمی‌دارد.

 

 

 

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا