تکنولوژی و فناوری

دل، ایسوس و لنوو مک‌بوک اپل را به چالش می‌کشند

مک‌بوک اپل تنها لپ‌تاپ باریک جهان با صفحه‌ی نمایش رزولوشن بالا نیست. تولیدکنندگانی نظیر دل، ایسوس و لنوو در تلاشند تا پس از معرفی نسل جدید مک‌بوک‌های اپل، این موضوع را ثابت کنند که مک‌بوک‌های جدید اپل تنها لپ‌تاپ‌های موجود در بازار نیستند که از وجود صفحه‌ی نمایش با رزولوشن بالا بهره می‌برند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط لنوو، یوگا 3 پرو نه تنها از مک‌بوک اپل باریک‌تر است، بلکه از درگاه‌های بیشتری هم بهره برده و رزولوشن صفحه‌ی نمایش لمسی آن نیز بالاتر است. اما تنها نکته‌‌ی منفی محصول لنوو در قیاس با مک بوک پرو اپل، وزن آن است که ۲۸۱ گرم بیشتر است.

MacBook 3

دل نیز با انتشار توئیتی مدعی شده که صفحه‌ی نمایش XPS 13 در مقایسه با مک بوک اپل دو میلیون پیکسل بیشتر دارد. دل همچنین به این موضوع نیز اشاره کرده که محصولش دارای تعداد بیشتری درگاه USB و اسلات کارت حافظه‌ی SD است.

MacBook 2

ایسوس نیز از قافله عقب نمانده و اطلاعات مربوط به زن بوک فوق باریک خود را با مک بوک جدید اپل مقایسه کرده است. لپ‌تاپ ایسوس ضخامتی ۱۲.۳ میلی‌متری دارد که در مقایسه با ضخامت ۱۳.۱ میلی‌متری مک‌بوک کمتر است. این لپ‌تاپ از درگاه‌های USB و مینی HDMI بهره برده و نصف مک‌بوک نیز قیمت دارد.

MacBook 1

پیش خرید مک بوک‌های اپل از دهم آوریل (۲۱ فروردین) آغاز خواهد شد.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا