تکنولوژی و فناوریموبایل

رونمایی از اپلیکیشن پیام رسان سامسونگ

تعداد اپلیکیشن‌های پیام‌رسان کم نیست و روز‌به‌روز هم در حال تولید هستند، برخی از این اپلیکیشن‌های پیام‌رسان از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار هستند. سامسونگ هم از قافله عقب نمانده و از اپلیکیشن پیام‌رسان خود رونمایی کرده است.

“Socializer Messenger”، اپلیکیشن پیام‌رسان سامسونگ است. این اپلیکیشن بر مبنای پروژه متن‌باز تلگرام توسط توسعه‌دهندگان مرکز نرم افزاری “R&D” سامسونگ طراحی شده است.

شما با این اپلیکیشن می‌توانید اپلیکیشن‌های تحت وب را بدون نصب در چت‌روم بیاورید و از آن‌ها لذت ببرید. برای مثال شما در حین مکاتبه با دوستان خود می‌توانید بازی را هم به چت روم بیاورید و در یک زمان هم چت کنید و هم بازی کنید.

این اپلیکیشن مانند سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دارای قابلیت ارسال و دریافت پیام است.

تنها چند روز از انتشار اپلیکیشن پیام‌رسان سامسونگ می‌گذرد، باید منتظر ماند و دید این اپلیکیشن پیام‌رسان می‌تواند مانند سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در میان کاربران به محبوبیت برسد یا خیر.

لینک دانلود از گوگل‌پلی

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا