تکنولوژی و فناوری

سه افزونه در کروم که برای شما وقت می‌خرند

 کروم مرورگر اختصاصی شرکت گوگل است که آن را برای رقابت با اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت طراحی کرده است. گوگل با طراحی افزونه برای این مرورگر سعی در جذابیت بخشیدن به آن دارد. اگر از طرفداران گوگل کروم هستید این افزونه را دانلود و نصب کنید.
مجموعه سه افزونه برای گوگل کروم که در صرفه جویی در زمان به شما کمک فراوانی می‌کنند را در این مطلب خواهید دید.

اگر اهل ایمیل و رد و بدل کردن آن هستید، یا اینکه بسیاری از وبسایت‌ها را بوک مارک کرده‌اید و با آن‌ها سر و کار دارید، یا بیشتر مواقع در حال سرچ در اینترنت هستید، این سه افزونه می‌خواهند زمان را برای شما بخرند.

Checker Plus for Gmail

وقتی بخواهید جی‌میل خود را در گوگل کروم ببندید، این افزونه یادآوری می‌کند که کدام ایمیل‌ها منتظر عکس العمل شما هستند. آپشن‌های فراوان، از آیکون‌های مختلف تا هشدارهای گوناگون گرفته تا اینکه چگونه در ایمیل‌ها بچرخید، می‌توانید با خیال آسوده از این افزونه استفاده کنید. با کلیک روی آیکون این افزونه می‌توانید کارهای مختلف از چک کردن، نگاه کردن و فرستادن ایمیل را انجام دهید.

Neater Bookmarks

در واقع افزونه Neat Bookmarks پیش از این افزونه مورد استفاده بسیاری از کاربران بود تا اینکه رو به استفاده از تبلیغات آورد و بعد از آن کابران بسیاری آن را حذف کردند. اما افزونه جدید Neater Bookmarks‌‌ همان کارکرد را بدون موارد اضافی انجام می‌دهد.

با این افزونه می‌توانید بین فولدر‌ها و فایل‌های دایرکتوری بوک مارک‌ها به راحتی گردش کنید و بین آن‌ها سرچ کرده و مورد دلخواه را پیدا کنید. چرا نباید این افزونه را دوست داشت؟!

Google Quick Scroll

حتما با این حالت مواجه شده‌اید که مطلبی را در گوگل سرچ می‌کنید و در توضیح لینک‌ها آنچه مورد نظرتان است را می‌بینید اما به محض آنکه وارد وبسایت می‌شوید دیگر نمی‌توانید آن را پیدا کنید؟ شما تنها نیستید.

آنقدر تنها نیستید که برای این کار یک افزونه ساخته شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید‌‌ همان موردی که در گوگل دیده‌اید را در وبسایت اصلی مورد نظرتان پیدا کنید.

 

منبع: سی نت

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا