تکنولوژی و فناوریلپ تاپ

لپ‌ تاپ‌‌ های ارزان‌ قیمت لنوو Z51 و Z41 مجهز به دوربین سه‌ بعدی RealSense اینتل

لنوو امروز از سه لپ تاپ جدید طی مراسمی تحت عنوان Lenovo Tech World در شهر پکن رونمایی کرد. دو لپ تاپ از این محصولات جدید Z41 و Z51 نام داشته و دارای قابلیتی بهینه‌ای برای طرفداران موسیقی و فیلم هستند. این لپ تاپ‌ها دارای ویندوز 8.1 بوده و در ماه ژوئن عرضه خواهند شد.

لپ تاپ لنوو Z41 دارای نمایشگر ۱۴ اینچی و لپ تاپ لنوو Z51 نمایشگری ۱۵ اینچی دارد. هر دو این لپ تاپ‌ها به منظور مصرف کاربران خانگی طراحی شده و از رزولوشن صفحه نمایش 1080p و شدت روشنایی ۲۰۰ نیت بهره می‌برند. از دیگر مشخصات این دستگاه‌ها کارت گرافیک AMD و سیستم صدای دالبی DS 1.0 Home Theater است. این لپ تاپ‌ها برای مصارف استریم موسیقی و ویدئو بسیار کاربردی بوده، حتی برای دانلود موسیقی و بازی‌ها نیز گزینه‌های ایده‌آلی هستند. هر دو این دستگاه‌ها دارای تکنولوژی وای‌فای 802.11 a/c بوده که سه برابر سرعت بیشتری از سرعت اینترنت لپ‌ تاپ‌های معمولی، استریم و دانلود محتوا را فراهم می‌کند. لپ‌ تاپ‌های Z41 و Z51 به پردازنده‌های اینتل CoreTM i7 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده‌اند. علاوه بر این، برای این دستگاه‌ها رنگ‌های متنوعی از جمله مشکی، سفید و قرمز در نظر گرفته شده است.

rsz z511
لپ تاپ لنوو Z51
rsz z411
لپ تاپ لنوو Z41

 

لپ تاپ Z51 دارای دوربین سه‌ بعدی RealSense اینتل است. این دستگاه دارای تراکم پیکسلی 1080p بوده و دوربین قوی آن قادر به شناسایی و ثبت تصاویر همانند چشم انسان است. کاربران توسط این دوربین می‌توانند اشیا را به طور سه بعدی اسکن کرده تا آن‌ها را به صورت سه بعدی پرینت کنند. علاوه بر این به کمک این قابلیت جدید می‌توان بازی‌های سه بعدی بازی کرده و از ژست‌های حرکتی برای کنترل لپ تاپ استفاده کرد. لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو Z41 و لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو Z51، هر دو به طور آنلاین و از طرق وب‌سایت لنوو از ماه ژوئن برای فروش در دسترس خواهند بود. قیمت این دو لپ تاپ‌ها از ۴۹۹ دلار شروع می‌شود. لپ تاپ Z51 با دوربین سه بعدی، پردازنده Core i5 و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه می‌شود.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا