تکنولوژی و فناوری

مدیریت استفاده کودکان از تبلت و موبایل با اپلیکیشن Screen Time Parental Remote

دنیای مجازی کنترل فرزندان را بسیار سخت کرده است. به گونه که مدیریت استفاده فرزندان از موبایل و کامپیوتر همچنین اینترنت برای برخی والدین غیر ممکن شده است. اینترنت و موبایل دستگاهی قابل حمل و همراه فرزندان هستند. والدین هم که وقت آن را ندارد در تمامی شبانه روز همراه فرزندان باشند. تا بر رفتار کودکان در دنیای مجازی مدیریت داشته باشند.

با اپلیکیشن “Screen Time Parental Remote”، می‌توانید استفاده کودکان خود را از تبلت و موبایل کنترل و مدیریت کنید.

این روزها تبلت‌ها و تلفن‌همراه‌ها به سرگرمی‌های اصلی کودکان تبدیل شده‌اند و جای اسباب‌بازی را برای آن‌ها پر کرده‌اند.

بچه‌ها به قدری با تبلت و تلفن‌‌همراه درگیر شده‌اند که شاید یکی از کار‌های سخت برای خانواده‌ها جدا کردن آن‌ها از این دستگاه‌ها باشد. بنابراین والدین به ابزارهایی برای کنترل‌ کارهای بچه‌ها با تبلت و تلفن‌همراه نیاز دارند.

اپلیکیشن “Screen Time Parental Remote”، امکان کنترل و مدیریت استفاده کودکان از راه دور را به والدین می‌دهد. والدین با این اپلیکیشن این امکان را دارند که از راه دور و با استفاده از مرورگر یا موبایل شخصی خودشان دستگاه کودک خود و فعالیت‌های آن را کنترل کنند. شما با این اپلیکیشن امکان کنترل گجت‌های اندرویدی را دارید.

این اپلیکیشن قابلیت‌های زیادی را به والدین می‌دهد، می‌توانید برای بازی کودکان محدودیت زمانی تعریف کنید، می‌توانید در زمان‌هایی که نباید کودک شما با تبلت و یا تلفن همراه کار کند، با زدن یک دکمه کلیه اپلیکیشن‌ها را مسدود سازید. این اپلیکیشن به شما می‌گوید کودکان شما بیشتر با چه اپلیکیشن‌هایی و چه مدت کار کردند و همچنین گزارش کاملی از وب‌سایت‌هایی را که بازدید کردندبرای شما فراهم می‌کند.

اگر کودک شما باهوش است و ممکن است به این اپلیکیشن شک کند و آن را پاک کند، کافی است برای این اپلیکیشن رمز عبور تعریف کنید.

برای استفاده از این ابزار کافی است که در وب‌سایت “Screen Time” به عنوان فرد ناظر ثبت‌نام کنید، سپس این اپلیکیشن را بر روی گجت فرزند خود نصب کنید، از آن پس شما تحت وب و یا از طریق اپلیکیشن “Screen Time”  بر روی دستگاه هوشمند اندرویدی خود می‌توانید نظارت کامل بر روی کارهای فرزند خود داشته باشید.

این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنید.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا