تکنولوژی و فناوری

مشاغل باورنکردنی که در 10 سال آینده پدید می آیند

 

انسان فکر کند و ماشین کار کند. اساس پیشرفت دنیای مدرن است. پیشرفت تکنولوژی هر چند شغل های زیادی را از بین برد. اما شغل های را ایجاد کرده است. که تا 20 سال پیش هیچ خبری از آنها نبود.  برای مثال با ورود گوشی های هوشمند به بازار صدها ابزار دیگر تکنولوژی یا از بازار خارج شدند و یا رونق اولیه خود را از دست دادند. مثل دوربین های عکاسی, ضبط صوت, ساعت مچی, تلفن ثابت, بازی های پلی استیشن و… به گفته توماس فری کارشناس خبره در مطالعات تکنولوژی، ۶۰ درصد از بهترین شغل ها در ۱۰ سال آینده، هنوز اختراع نشده‌اند.

در این جا به 6 شش شغل باورنکردنی در 10 سال آبنده پدید می آینده

درمان‌گر در سم‌زدایی دیجیتالی

اگر از آن دسته افرادی باشید که در رختخواب ایمیل خود را چک می‌کنند، دچار اختلال در بینایی چشم خواهید شد. درمان‌گر دیجیتال سم‌زدا به شما کمک خواهد کرد به عادت‌های سالم‌تری در استفاده از فناوری روی بیاورید.

متخصص کنترل پرداخت‌ها

شما در معرض انواع و اقسام پرداخت‌ها و سرمایه‌گذاری هستید که از هر طرف به شما هجوم می‌آورند و نمی‌دانید کدامیک را انتخاب کنید. متخصصان سرمایه‌گذاری کمک خواهد کرد افراد یا شرکت‌ها برای طرح‌های مهم پرداخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی موثر را انتخاب کنند.

مشاور بهره‌وری

فناوری باعث از دست دادن زمان بیش‌تری می‌شود. مشاوران بهره‌وری این مشکل را حل خواهند کرد تا از زمان خود بهره سالم و بهتری ببرید.

کشاورزان شهری

شهرنشینی به سرعت در جهان در حال رشد است که نیاز به تولید مواد غذایی تازه در محدوده شهرستان را پدید خواهد آورد. کشاورزان شهری از مزارع و باغ‌های شهری منابع غذایی مناسب را فراهم خواهند کرد.

فیلم‌سازان نیابتی

شما می‌توانید در خانه یا مکان دلخواهی بمانید و فیلم‌سازان نیابتی به جای شما تجارب منحصر به فردی از سفر یا اتفاقات دیگر (از طریق دستگاه‌های lifelogging یا دوربین GoPro) را برای‌تان ارسال کنند.

مربی شخصی

فناوری نوین در سلامتی به زودی جایگزین روش‌های معمول خواهد شد. روش‌های پیشرفته با امکانات آموزشی و تکنولوژی بالا برای تناسب اندام شخصی خواهند آمد و مربیان شخصی از طریق دریافت داده‌ها به صورت کمی در تناسب اندام و سلامت مشتریان استفاده خواهند کرد.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا