تکنولوژی و فناوریشبکه های اجتماعی

نسخه جدید Whatsapp با طراحی متریال به روز رسانی شده

مدتها بود که واتس آپ در بروزرسانی ها خود تغییراتی نداشته بود. و تمامی نسخه های آن از یک طرح برخوردار بودند. اما واتس آپ نسخه جدید خود را با طراحی متریال ارائه داده است. برای دریافت و آشنایی بیشتر با این نسخه از واتس آپ با ای اس دانلود همراه باشید.

برخلاف سال‌ها فعالیت بی‌سروصدای واتس‌اپ، در ماه‌های اخیر اخبار متنوعی را درباره‌‌ی این اپلیکیشن پیام‌رسان شاهد بوده‌ایم. چند وقت پیش بود که فیسبوک اقدام به اضافه کردن گزینه‌ی "اشتراک‌گذاری با واتس‌اپ" در نسخه‌ی بتای اپلیکیشن خود کرد که به نوعی شروع ادغام توانایی‌های این دو نرم‌افزار با یکدیگر به حساب می‌آمد. امروز نیز در بروزرسانی جدیدی که با شماره ی 2.12.34 برای نسخه‌ی اندروید واتس‌اپ منتشر شده است، این اپلیکیشن بعد از مدت‌ها انتظار، به طراحی متریال پیوسته و ظاهر جدید و متفاوتی را به خود اختصاص داده است.

whatsappmaterial2

در تست انجام شده علاوه بر ظاهر متریال، شاهد انیمیشن‌های جدید و تغییراتی در ظاهر کاربری برنامه نیز بودیم که این ویژگی‌ها در کنار هم، یک اپلیکیشن زیباتر و دلنشین‌تر از پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ به وجود آورده‌اند. برای کاربرانی که قابلیت تماس صوتی برای آن‌ها فعال نشده بود نیز این بروزرسانی یک خبر خوب خواهد بود چراکه این امکان به صورت پیش‌فرض در این نسخه گنجانده شده است

.این نسخه فعلا بر روی گوگل پلی منتشر نشده است. بلکه از سایت ای اس دانلود با لینک مستقیم قابل دریافت است

دانلود با لینک مستقیم – whatsapp material design

 

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا