تکنولوژی و فناوریموبایل

گوشی گالکسی S7 سامسونگ به زودی عرضه می شود.

پس از موفقعیت بی چون و چرای گالکسی S6 سامسونگ در سطح جهان حال کاربران بی صبرانه منتظر رسید گوشی جدید این شرکت یعنی گالکسی S7 هستند. با ای اس دانلود همراه باشید.

گوشی جدید سامسونگ گلگسی S7 به زودی در دو سایز متفاوت عرضه می‌شود. براساس گزارش‌های منتشر شده قرار است گلگسی S7 و S7 پلاس اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار بیایند.
یکی از نسخه‌های گلگسی صفحه نمایشی تخت در سایز ۵.۲ خواهد داشت اما قرار است گوشی دیگر که Edge نام دارد صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با گوشه‌های خمیده داشته باشد. گرچه پیش از این گزارش شده بود که گلگسی S7 احتمالا صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی همچون گوشی S6 Edge خواهد داشت اما به نظر می‌رسد شایعات پخش شده صحت نداشته باشد.

سامسونگ در عرضه مدل‌های جدید گوشی تغییراتی را در استراتژی‌های معمولش داده است. عرضه موبایل جدیدS7 در دو سایز متفاوت متفاوت از فرستادن تک گوشی به بازار است. سامسونگ سال گذشته تک گوشی S6 را با صفحه نمایشی خمیده و تخت و سایز ۵.۱ اینچی عرضه کرد. استراتژی جدید سامسونگ مشابه تاکتیک اپل در فرستادن دو سایز از یک مدل گوشی به بازار است. اپل نیز در اواخر تابستان ۲۰۱۵ دو گوشی ۴.۷ اینچی و ۵.۵ را روانه بازار ساخت. این در حالی بود که گوشی S6 Edge پلاس سامسونگ ماه‌ها پس از S6 به دست مشتریان رسید.

کمپانی سامسونگ همچنین در نظر دارد ۵ میلیون نسخه از گوشی جدید سامسونگ (که ۳.۳ میلیون برای S7 و ۱.۶ میلیون برای S7 Edge است) را عرضه کند. تاریخ فروش انبوه گوشی‌ها اوایل فوریه سال آینده تعیین شده است. گرچه گزارشی در وب‌سایت وال‌استریت اعلام کرده است که تاریخ عرضه این گوشی‌ها ماه مارچ است. این گزارش همچنین می‌گوید که احتمالا صفحه نمایش گوشی‌های جدید سامسونگ همچون اپل قابلیت لمس سه‌بعدی خواهد داشت.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا