موبایل

آموزش انتقال اطلاعات از حساب قبلی تلگرام به شماره جدید

تلگرام این روزها برترین اپلیکیشن ارتباطی در ایران به شمار می آید. هر چند از لحاظ امنیتی بسیار ضعیف هست. و پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن سیگنال بخاطر داشتن امنیت بالا است. اما تلگرام با داشتن قابلیت های تبلیغاتی ساخت کانال و گروه های پربازدید و استفاده راحت از آن باعث جذب میلیون ها کاربر شده است. در کنار قابلیت های خوب آن,مدیران تلگرام برای همه کارکردها و نیازهای این برنامه آموزش ها و قابلیت های ایجاد کردند. مثلا اگر شماره موبایل خود را تغییر داده باشید. به راحتی بتوان اطلاعات حساب تلگرام خود مثل پیامک ها, مخاطبین, کانال ها, گروها و.. را به شماره موبایل جدید خود انتقال دهید.

در این پست میخواهیم نحوه انتقال اطلاعات از تلگرام قبلی به یک تلگرام با شماره موبایل جدید به شما آموزش دهیم. پس با ای اس دانلود همراه ما باشید.

برای تغییر شماره‌ای که بر روی آن اکانت تلگرام خود را نصب کرده بودید، باید به بخش تنظیمات “Setting” بروید و در بخش “Info” بر روی شماره تلفن بزنید و وارد این بخش شوید. وقتی وارد این بخش می شوید، ابتدا توضیحاتی در رابطه با اینکه تمام اطلاعات حساب کاربری شما به شماره جدید انتقال پیدا می کند نمایش داده می شود و پس از انتقال اطلاعات در شماره قبلی شما هیچ اطلاعاتی موجود نمی‌باشد. این توضیحات را تایید کنید و پس از آن بر روی گزینه Change Number کلیک کنید.

%image_alt%

%image_alt%

به محض کلیک بر روی “Change Number”، تلگرام بار دیگر برای شما پیام انتقال تمام اطلاعات از شماره فعلی به شماره جدید را نمایش می‌دهد، در این مرحله هم تایید و اوکی کنید و وارد مرحله بعد شوید.

%image_alt%

در این مرحله، شماره تلفن جدید را وارد کنید و بر روی علامت تیک بالای صفحه کلیک کنید. پس از آن برای شماره جدید شما کد امنیتی ارسال می‌شود. کد امنیتی دریافتی را در مرحله بعد وارد کنید. پس از تایید کد امنیتی اطلاعات شما به شماره جدید منتقل می‌شود.

%image_alt%

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا