تکنولوژی و فناوریموبایل

آموزش حذف کامل اکانت تلگرام از روی موبایل, کامپیوتر, وب

این روزها خبرهای زیادی از امنیت ضعیف تلگرام بخصوص برای کاربران ایرانی به گوش می رسد. بدون شک تلگرام به هیچ وجه امنیت ندارد. و دسترسی به اکانت شما توسط افراد و گروه های مختلف به راحتی امکان پذیر است. پس اگر نگران امنیت و دسترسی به اطلاعات محرمانه خود هستید همین الان اکانت خود را از تلگرام برای همیشه حذف کنید.
حتی اگر به تلگرام نیاز ضروری دارید. یکبار اکانت خود را حذف کنید و دوباره عضو شوید. و اینکه امنیت تلگرام را جدی بگیرید. از تائید دو مرحله ای با استفاده از ایمیل اقدام کنید.

با این ترفند آموزشی اکانت و حساب کاربری شما بر روی تلگرام از موبایل, کامپیوتر, وب پاک خواهد شد. حتی اگر کسی دیگر از با شماره موبایل شما اکانت تلگرام شما را کنترل کند نیز پاک خواهد شد. البته به این فکر نکنید که با پاک کردن تلگرام از اپلیکیشن دیگر مثل واتس اپ استفاده کنید. دیگر اپلیکیشن های که با کد تائید از شماره موبایل نصب و راه اندازی می شوند این ضعف امنیتی را دارند.

آموزش های زیر را مطالعه کنید.

                     آموزش جلوگیری از هک شدن تلگرام

 

                    آموزش گذاشتن رمز عبور بر روی تلگرام ویندوز

 

 

  1. ابتدا به این لینک مراجعه کنید. سپس شماره تلفن خود را وارد نمایید و گزینه Next را بزنید.

%image_alt%

2.در این مرحله در تلگرام برای شما رمز عبوری ارسال می‌شود، که باید آن را در این قسمت وارد کنید و گزینه Sign in را انتخاب نمایید.

%image_alt%

3.در گام بعدی تنها کافی است بر روی گزینه Done کلیک کنید.

در مرحله پایانی از شما خواسته می‌شود که آیا تایید می‌کنید که اکانت شما حذف شود، اگر تصمیم شما برای حذف اکانت تلگرام خود قطعی است، گزینه قرمز رنگ Yes, delete my account را انتخاب کنید.

%image_alt%

4.در آخر پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات حذف اکانت خود دریافت می‌کنید.

%image_alt%

با انجام مراحل بالا، اکانت تلگرام شما حذف می‌شود و بازیابی آن امکان‌پذیر نیست. پس تصمیم قطعی بگیرید و بعد نسبت به حذف اکانت خود اقدام کنید.

وقتی اکانت تلگرام خود را حذف می‌کنید، اثری از آی‌دی و عکس شما دیگر نیست. به جای آی‌دی شما، Deleted Account نمایش داده می‌شود.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا