تکنولوژی و فناوریموبایل

آی‌بال: گوشی هوشمند Andi Avonte 5 با دوربین چرخان

آی‌بال(iBall) شرکت تازه تاسیس هندی، گوشی هوشمند جدید “Andi Avonte 5”  را که مجهز به دوربین چرخان (۱۸۰ درجه) است را در لیست فروش محصولات خود قرارداد. این گوشی هوشمند چهار هسته‌ای همراه با دوربین چرخان “8MP _AF” در نوع خود منحصر به فرد است. “iBall Avonte 2.4G smartphone” اولین سری از گوشی با دوربین چرخان تولید شده توسط این کمپانی بود که در حال حاضر در هندوستان عرضه می‌شود و “Andi Avonte 5” نسل بعدی و نسخه پیشرفته‌تر آن قرار است که در بازارهای خارج از هندوستان نیز به فروش برسد.

در پردازش‌گر چهار هسته‌ای “1.3GHz” “اندی Avonte 5” احتمالا از چیپ‌ست مدیاتک استفاده شده است و دارای صفحه نمایش ۵ اینچی، دارای ۸۵۴ * ۴۸۹ پیکسل رزولوشن و حافظه رم یک گیگابایتی است. سیستم عامل اندروید کیت‌کت این گوشی از توانایی اجرای دو سیم کارت برخوردار است. همچنین هشت گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء توسط کارت جانبی “MicroSD” تا ۳۲ گیگابایت، باتری ۲۱۵۰ میلی آمپر “GPS”، بلوتوث ۴.۰ و وای‌فای از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند است. همچنین رابط کاربری “3D” از ۲۱ زبان منطقه‌ای در خواندن و نوشتن پشتیبانی می‌کند.

890

دوربین چرخان گوشی هوشمند “Andi Avonte 5” از امکان چرخش تا ۱۸۰ درجه در قسمت جلو برخوردار است لذا کاربر می‌تواند دوربین را با چرخش ماژول دوار آن به عنوان دوربین جلو و یا اصلی (پشت دستگاه) مورد استفاده قرار دهد. همچنین امکان تنظیمات تصویری، فوکوس خودکار دوربین “8MP” با فلاش نیز وجود دارد. البته قابل ذکر است امکان دوربین چرخان منحصر به گوشی‌های “Andi Avonte 5” نبوده و پیش‌ترگوشی‌های هوشمند “Oppo N1” و “N3” به قابلیت دوربین چرخان مجهز شده بودند.

این گوشی هوشمند شرکت هندی “iBall” در رنگ طلایی و با قیمتی حدود ۵۹۹۹ روپیه هند (۹۳.۸۵ دلار امریکا) به بازار فروش عرضه شده است.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا