تکنولوژی و فناوریموبایل

استفاده از دو باتری در گوشی هوشمند D6000 اینوس

گوشی  اینوس دی 600 با دوباطری – ابتکاری جدید در گوشی های همراه

یکی از بزرگترین مشکلات گوشی های همراه ضعف باطری آنها است. که نهایتا یک روز جواب می دهد. و حتی با پیشرفت تکنولوژی گوشی های هوشمند و ارتقاء قطعات سخت افزاری پیشرفته آنها این مشکل برطرف نشده است. اما اخیرا کمانی Innos  در یک اقدام خلاق و ابتکاری یک گوشی دارای دو باطری ساخته است. این اقدام ابتکاری یک امتیاز برای این شرکت به حساب می آید. اگر بتواند حجم باطری را کاهش و توان مصرفی آنها را افزایش دهد. به یکی از بهترین های بازار تبدیل می شود.

شرکت اینوس (Innos) که کمتر با نام آن مواجه شده‌ایم در یک اقدام منحصر به فرد در گوشی هوشمند D6000 خود از دو باتری داخلی با ظرفیت‌های 2480 و 3520 میلی آمپر ساعت استفاده کرده که مجموعه ظرفیتی برابر با 6000 میلی آمپر ساعت را برای این محصول به همراه خواهند داشت. کمپانی اینوس مدعی شده که دو باتری داخلی این گوشی هوشمند به راحتی چیزی در حدود 3 الی 5 روز دوام را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.به منظور شارژ مجدد دو باتری داخلی گوشی D6000 هم شرکت اینوس تدابیر لازم را در نظر گرفته، این کمپانی از تکنولوژی اختصاصی با نام DuoCharge در این محصول بهره می‌گیرد که به موجب آن به محض اتصال کابل شارژر به دستگاه دو باتری داخلی آن به طور همزمان شارژ خواهند شد. اما بدین منظور و برای افزایش سرعت شارژ باتری، پورت یو اس بی به کار گرفته شده در این گوشی از نوع C و نسخه‌ی 3.1 است. همچنین ضخامت بدنه‌ی این گوشی برابر با 11.9 میلیمتر خواهد بود.

این محصول از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و محافظت شده توسط پنل گوریلاگلاس 3 بهره‌مند بوده و سیستم روی یک چیپ (SoC) اسنپدراگون 615 مغز پردازشگر مرکزی آن را تشکیل می‌دهد. اسنپدراگون 615 از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و مبتنی بر هسته‌های Cortex A53 و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405 بهره می‌برد. رم 3 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 5.0 آبنبات چوبی هم سایر مشخصات گوشی هوشمند D6000 را شامل می‌شوند. همچنین گفته شده که نسخه‌ای مجزا از این گوشی هوشمند با تجهیز به تراشه‌ی سیستمی از سری محصولات شرکت مدیاتک و رم 2 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. احتمالا این نسخه از این گوشی با نام اختصاصی D6000m عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند D6000 کمپانی اینوس همچنین دارای سنسور دوربینی 16 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است. گوشی D6000 دو سیم کارته است و قیمتی برابر با 290 دلار دارد. همچنین گفته شده که قیمت نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی مدیاتک و رم 2 گیگابایتی این گوشی هوشمند قیمتی برابر با 160 دلار را به همراه خواهد داشت.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا