تکنولوژی و فناوریموبایل

اپلیکیشن‌های پیشنهادی برای اندروید

گوگل پلی هر روز اپلیکیشن های جدید و متفاوت معرفی می کند. که انتخاب بهترین آنها سخت است.  در این پست 4 تا از بهترین اپلیکیشن های هفته را به شما معرفی می کنیم.

اسلام‌تولز

اسلام تولز نام برنامه‌ای است که می‌تواند در زمینه آداب و رسوم جاری دین مبین اسلام و به جا آوردن فرائض واجب یا حتی مستحب آن دستیار خوبی برای شما باشد. نرم افزار اسلام تولز شامل ۱۲ کارت است که با هدف رفع نیاز کاربران و تشویق آنان برای رسیدگی به اعمال مذهبی خود طراحی شده است.

اسلام تولز

ذکر ایام هفته، تقویم پیشرفته، اوقات شرعی بیش از هزار شهر ایران (همراه با تنظیم دستی و یا استفاده از GPS) و اذان‌گوی بسیار زیبا بخشی از ویژگی‌های این اپلیکیشن خوش‌ساخت محسوب می‌شوند.

 

چند کالری؟

اگر به دنبال راهکار‌هایی برای مشکل اضافه وزن هستید یا به افزایش وزن فکر می‌کنید، بهترین رژیم برای شما تغذیه سالم و تنظیم میزان کالری دریافتی بدن و بعد از آن، افزودن فعالیت روزانه و تحرک است. برنامه «چند کالری؟» شامل لیست کاملی از انواع مواد غذایی و کالری آن‌ها و همچنین انواع تحرک‌ها و کالری مصرفی آن‌ها می‌باشد و شما با وارد کردن میزان مصرف هر غذا و مدت زمان هر تحرک بقیه محاسبات را بر عهده برنامه می‌گذارید.

چند کالری

CPU-Z

اپلیکیشن CPU-Z یک گزینه خوب برای اطلاع از جزئیات اجزای کوچک و بزرگ تلفن‌همراه یا تبلت کاربران محسوب می‌شود. CPU-Z قادر است اطلاعات کامل و مفصلی درباره پردازنده، باتری، صفحه نمایش و سایر قطعات سخت‌افزاری دستگاه شما ارائه کند.

CPU-Z

 

Spending Tracker

اگر به دنبال یک اپلیکیشن جامع برای کنترل هزینه‌های خود هستید، Spending Tracker یکی از بهترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شود. رابط کاربری ساده، ثبت اطلاعات در دوره‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه، بررسی اجمالی هزینه‌های جاری و شخصی، ورود اطلاعات به تفکیک هزینه و درآمد و ویرایش امور مالی بخشی از ویژگی‌های این اپلکیشن محسوب می‌شوند.

Spending Tracker

 

اپلیکیشن های پیشنهادی خود را برای ما بفرستید.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا