تکنولوژی و فناوریموبایل

ایسوس نسخه‌های جدید زن فون 2 را مجهز به پردازنده‌‌های کوالکام معرفی کرد

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس نسخه‌های جدیدی از گوشی هوشمند زن‌فون 2 خود را با تجهیز به تراشه‌های کوالکام معرفی کرد. در واقع زن‌فون 2 ایسوس هم اکنون برای هر سلیقه و فردی نسخه‌ای مجزا دارد.

خبر عرضه‌ی زن‌فون 2 بهره‌مند از سیستم روی یک چیپ‌ (SoC) اسنپدراگون کوالکام از ماه فوریه به گوش می‌رسید. همانطور که می‌دانید نسخه‌ی کنونی زن‌فون 2 ایسوس از سری تراشه‌های اتم کمپانی اینتل بهره می‌برد.هم اکنون و در جریان برگزاری نمایشگاه کامیپوتکس شاهد رونمایی ایسوس از سه نسخه‌ی جدید زن‌فون 2 با تراشه‌هایی از کوالکام هستیم.

سه نسخه‌ی جدید زن‌فون 2 از صفحه نمایش‌های 5، 5.5 و 6 اینچی بهره‌ می‌برند. همچنین صفحه نمایش هر سه‌ گوشی توسط پنل گوریلاگلاس 4 پوشانده شده و دوربین آن‌ها قابلیت فوکوس لیزری خودکار را به همراه دارد.

Zenfone1

نسخه‌ی مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی زن‌فون 2 ایسوس که با کد ZE500KL معرفی شده، وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسلی را به همراه داشته و از سیستم روی یک چیپ 64 بیتی اسنپدراگون 410 با چهار هسته‌‌ی پردازشی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از نظر ظرفیت رم در دو نسخه‌ی جداگانه با ظرفیت‌های 2 و 3 گیگابایتی عرضه می‌شود. نسخه‌‌ای که از وجود حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی بهره می‌برد، 16 گیگابایت و نسخه‌ی مجهز به رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین اصلی و سلفی زن‌فون 2 با نمایشگر 5 اینچی به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل رزولوشن دارد.

نسخه‌ی بعدی زن‌فون 2 ایسوس از صفحه نمایشی 5.5 اینچی بهره‌ برده و با کد اختصاصی ZE550KL شناخته می‌شود. وضوح تصویر نمایشگر این محصول هم 1280 در 720 پیکسل بوده و تراشه‌ی اسنپدراگون 410 برای آن در نظر گرفته شده است. زن‌فون 2 مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی، حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی، سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است.

Zenfone2

در سمت مقابل نسخه‌ی 6 اینچی گوشی هوشمند زن‌فون 2 ایسوس قرار دارد که با کد اختصاصی ZE600KL رونمایی شده است. صفحه نمایش 6 اینچی این نسخه از وضوح تصویر مشابه 1280 در 720 پیکسلی را به همراه دارد، اما تراشه‌ی به کار گرفته شده در این محصول، اسنپدراگون 615 است. نسخه‌ی 6 اینچی زن‌فون 2 ایسوس از نظر ظرفیت رم در دو نسخه‌ی 2 و 3 گیگابایتی عرضه خواهد شد که هر یک از آن‌ها به ترتیب حافظه‌ی داخلی 16 و 32 گیگابایتی را به همراه دارند. همچنین این گوشی هوشمند از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی آن هم اندروید 5.0.2 است.

به غیر از مدل‌های مورد اشاره، مدل دیگری از زن‌فون 2 ایسوس با صفحه نمایش 5.5 اینچی و تراشه‌ی اسنپدراگون 615 نیز در طول نمایشگاه رونمایی شد. این گوشی هوشمند از نظر وضوح تصویر شامل دو نسخه‌ی اچ دی و فول اچ دی است. همچنین حافظه‌ی رم آن در ظرفیت‌های 2 و 3 گیگابایتی عرضه خواهد شد که هر یک به ترتیب حافظه‌ی داخلی 16 و 32 گیگابایاتی را به همراه دارند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا