تکنولوژی و فناوریموبایل

تصاویر واقعی لو رفته از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

در حالی که چند ماه دیگر تا رونمایی رسمی از گوشی Galaxy S9 و +Galaxy S9 پرچمدار 2018 سامسونگ مانده است. اکنون تصاویر واقعی از این گوشی لو رفته و در فضای مجازی و سایت ها منتشر شده است. آنچه که در این تصاویر به نظر می رسد استفاده از یک دوربین و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی گلکسی اس 9 است. اما در نسخه دیگر آن یعنی گلکسی اس 9 پلاس از دوربین دوگانه بهره می برد.

بر اساس تصاویر بالا ابعاد این گوشی 147.6×68.7×8.4 میلی متر خواهد بود. که 1.3 میلی متر کوتاه تر، 0.6 میلی متر پهن تر تر و 0.4 میلی متر ضخیم تر از گلکسی اس 8 خواهد بود. همچنین ابعاد گلکسی اس 9 پلاس بر اساس تصاویر بالا 157.7×73.8×8.5 میلی متر خواهد بود. بنابراین 1.8 میلی متر کوتاه تر، 0.4 میلی متر عریض تر و 0.4 میلی متر ضخیم تر از گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود.

این دو گوشی به احتمال زیاد در CES 2018 رونمایی شود. همچنین سامسونگ پرچمدار خود را با پردازنده اسنپ دراگون 845 برای بازار آمریکا عرضه می کند. و از پردازنده اگزینوس Exynos SoC برای سایر نقاط جهان بر روی این دو گوشی استفاده شود.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا