سرگرمی

رونالدو بهترین بازیکن جهان در سال 2014 انتخاب شد.

توپ طلاي 2014 به رونالدو رسيد-رونالدو باز هم بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.

کریستین رونالدو بازیکن پرتغالی تیم رئال مادرید این بار هم توپ طلای فوتبال جهان در سال 2014 را بدست آورد. و بالاتر ازمسی آرژانتینی و نویر آلمانی ایستاد. رونالدو در سال های 2008 و 2013 نیز به این افتخار دست یافت.

او بعد از دریافت این جایزه گفت:” می خواهم به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تبدیل شوم و هر سال به عنوان بازیکن پیشرفت کنم.”
بعد از رونالدو که با 37.66 درصد آرا اول شد، لیونل مسی با 15.76 درصد آرا در رتبه دوم قرار گرفت و مانوئل نویر با اختلافی بسیار کم، 15.72 درصد آرا، سوم شد.
رونالدو بعد از یوهان کرویف، کوین کیگان، کارل هاینس رومنیگه، میشل پلاتینی، مارکو فان باستن و لیونل مسی، هفتمین بازیکن تاریخ است که می تواند از عنوانش در جوایز توپ طلا دفاع کند.
او اکنون در کنار کرویف، پلاتینی و فان باستن که سه بار این جایزه را دریافت کرده بودند، قرار دارد و البته یک توپ طلا کمتر از لیونل مسی به دست آورده است.

گزارش کامل مراسم فيفا گالاي 2014:

به نقل از ورزش 3:

– مراسم با صحبت های سپ بلاتر، رئیس فیفا، آغاز شد. بلاتر صحبتهایش را با ابراز همدردی با کشور فرانسه پس از حادثه ترورسیتی در این کشور شروع کرد و گفت :” کشور همسایه ی ما در ماتم و اندوه سنگینی فرورفته است.”
بلاتر ادامه داد:” فوتبال می تواند صلح را به کشورها هدیه دهد. دست دادن(در ابتدای بازی ها) یک نشان جهانی برای صلح است و باعث ایجاد دوستی، احترام و بخشش می شود.”

– همه ی کاندید ها روی استیج حضور پیدا کردند. مسی با کت و شلوار قرمز، در میان دیگر کاندیدها خودنمایی می کند.

– الساندرو دل پیرو روی صحنه آمده تا نام تیم برتر سال را معرفی کند.

– مانوئل نویر به عنوان دروازه بان سال انتخاب شد.

– فیلیپ لام، تیاگو سیلوا، سرخیو راموس و داوید لوئیز به عنوان مدافعین برتر سال انتخاب شدند. آندرس اینیستا، تونی کروس و آنخل دی ماریا به عنوان بهترین هافبک های سال انتخاب شدند. رونالدو، روبن و مسی هم مثلث خط حمله تیم منتخب سال را تشکیل دادند.

– تیم ذخیره های سال: کورتوا، مارسلو، آلابا، هوملس، دنی آلوس، مودریچ، یحیی توره، آلونسو، نیمار، ‏زلاتان، سوارز

– بعد از اعلام تیم منتخب سال، مراسم با پخش لحظه های به یاد ماندنی رونالدو در سال 2014 ادامه پیدا کرد

– رونالدو روی صحنه رفت و در مورد سال 2014 صحبت کرد؛ او با ستایش از کارلو آنچلوتی، او را مردی فوق العاده توصیف کرد و از اهمیت کسب لا دسیما با رئال گفت.

– رافائل نادال،تنیسور مشهور اسپانیایی در پیامی به حمایت از رونالدو پرداخت و او را یک الگو خواند.

– و جایزه بهترین مربی سال تعلق گرفت به….یواخیم لوو

– راف کلرمن به عنوان مربی سال فوتبال زنان انتخاب شد

– یروم والکه به روی استیج آمده تا جایزه فیرپلی را اهدا کند…این جایزه به افراد داوطلبی که در رقابت های مختلف فیفا، در برگزاری مسابقات کمک کردند، اهدا شد

-حال نوبت به پخش بهترین لحظات مسی در سال 2014 رسید. ستاره آرژانتینی سال پرفراز و نشیبی را سپری کرد.

– پابلو آیمار، ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی آرژانتین در پیامی ویدئویی برای مسی آرزوی موفقیت کرد.

– یواخیم لوو و فیلیپ لام روی استیج حاضر شدند و درباره هماهنگی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 برزیل و موفقیت این تیم صحبت کردند.

– حال نوبت به انتخاب بهترین بازیکن زن در سال 2014 رسیده است. ابی وامباخ، کاندید دریافت این جایزه به روی صحنه آمده و منتخبی از بهترین لحظاتش در سال 2014 در حال پخش است.

– طولانی شدن مراسم، حوصله حضار رو به شدت سر برده

– کریستین کارمبئو، ستاره سابق فوتبال فرانسه به روی استیج آمده تا برنده جایزه پوشکاش را معرفی کند…خامس رودریگز، ستاره تیم ملی کلمبیا و باشگاه رئال مادرید

– حال تصاویری از بهترین عملکردهای مانوئل نویر در سال 2014 در حال پخش است

– مانوئل نویر عنوان کرد که سال فوق العاده ای را سپری کرده است

– دِرِک نویتزکی، ستاره ی NBA، در پیامی ویدئویی به تمجید از هموطن خود، مانوئل نویر پرداخت

– حال نوبت معرفی بهترین بازیکن زن سال است… کسلر… مارتا… وامباخ…..نادین کسلر به عنوان بهترین بازیکن زن سال 2014 انتخاب شد

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا