تکنولوژی و فناوریکامپیوتر و اینترنت

دانلود جدیدترین نسخه ویندوز 10 از سایت مایکروسافت

دانلود ویندوز 10 به صورت مستقیم از سایت مایکروسافت

اخیرا کاربرانی که برای  ویندوز ۱۰ ثبت‌نام کرده بودند توانستند آن را دریافت کنند. این کاربران به‌سادگی می‌توانند ویندوز فعلی دستگاه خود را به ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی کنند. اگر می‌خواهید زودتر ویندوز ۱۰ را تجربه کنید، می‌توانید فایل “ISO” ویندوز ۱۰ را دانلود و به نصب آن اقدام کنید. کافی است به سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید و آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ را در قالب فایل “ISO ” دانلود کنید و از طریق دی‌وی‌دی و یا حافظه فلش نسبت به نصب آن اقدام کنید.

به این لینک مراجعه کنید، از شما اطلاعات اولیه خواسته می‌شود، آن‌ها را وارد کنید، سپس نرم‌افزار “MediaCreationTool” را دانلود کنید و نسبت به نصب آن اقدام کنید. حالا گزینه‌   “Create installation media for another PC” و در ادامه‌ “Download ISO” را  انتخاب کنید.

این روش  برای کسانی که به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به‌طور خودکار برای آن‌ها انجام نشده بسیار ساده است. فقط در این روش شما نیاز به سریال نامبر ویندوز فعلی خود را دارید.

توصیه می‌کنیم حتما قبل از انجام اقدام جهت نصب ویندوز ۱۰، از درايوي كه ويندوز را روي آن نصب مي كنيد، بك آپ بگيريد.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا