اپلیکیشن هاتکنولوژی و فناوریموبایل

ماشین حسابی که دستخط شما را می‌خواند – اپلیکیشن جالب

MyScript Calculator یک اپلیکیشن جالب و یک ماشین حساب که با دست خط شما کار می کند. همانطور که در تصاویر آن می بینید اگر شما با دست خط بنویسید ماشین حساب دست خط شما را تشخیص می دهد و می توان معادله مورد نظر را حساب کند.
اپلیکیشن‌های جالب کم نیستند، ولی بعضی اوقات به چیزهایی بر می‌خوریم که اصلاً فکرش را هم نمی‌کنیم. این یکی برای کسانی که ترجیح می‌دهند به جای فشار دادن روی دکمه‌ها، با خط خودشان بنویسند جان می‌دهد.
1-MyScript Calculator 2-MyScript Calculator

 

 

 

مدت‌هاست که ماشین حساب دیگر چیز کمیابی نیست. همۀ کامپیوترها و تبلت ها و تلفن‌ها این روزها ماشین حساب دارند. ولی این یکی با همه فرق دارد. اسمش MyScript Calculator است. از فنّاوری پیچیده‌ای استفاده می‌کند که نتیجه‌اش ساده شدن کار من و شماست.

مسئله را همان‌طور که به فکرتان می‌رسد بنویسید و جوابتان را بگیرید. از جمع و تفریق ساده گرفته تا فرمول‌های کم و بیش پیچیده را می‌فهمد. می‌توانید از انگشت استفاده کنید یا از استیلو (یا قلم). اگر هم اشتباهی نوشتید با همان انگشت یا استیلو ادای مدادپاک‌کن را در بیاورید و رویش خط بکشید، ناپدید می‌شود. هم با اپل کار می‌کند و هم با اندروید. کاملاً هم مجانی است.

برای نسخۀ اندروید اینجا کلیک کنید، و برای نسخۀ اپل اینجا.

 

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا