اپلیکیشن هاموبایل

مترجم مایکروسافت برای دستگاه‌های اندرویدی

مایکروسافت، مترجم خود را برای کلیه دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرد. این اپلیکیشن این قابلیت دارد، متن‌ها ، گفته‌های شما را به ۵۰ زبان ترجمه کند. شما می‌توانید کلمه و یا جمله مورد نظر خود را به صورت نوشتاری وارد کنید و یا آنها را بیان کنید و این اپلیکیشن ترجمه آنها را برای شما به صورت نوشتاری و گفتاری فراهم می‌کند.

وقتی بحث مترجم باشد، قطعا اولین ابزاری که به ذهن شما می‌آید، مترجم گوگل است. مترجم گوگل دقت بالایی دارد و در زمان کوتاه متون را برای شما ترجمه می‌کند. اپلیکیشن مترجم مایکروسافت هم همین کارایی را دارد و از نظر عملکرد، عملکرد یکسانی با مترجم گوگل دارد، اما تفاوت این دو اپلیکیشن در این است که اپلیکیشن مترجم مایکروسافت برای ساعت‌هایی با سیستم‌عامل اندرویدی قابل استفاده است در حالی که گوگل، هنوز اپلیکیشن مترجم خود را برای دستگاه‌های پوشیدنی با سیستم‌عامل اندروید منتشر نکرده است.

کاربران دستگاه‌های اندرویدی که نسخه اندروید آنها بالاتر از ۴.۳ است، می‌توانند این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنند و برای ترجمه از آن استفاده کنند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا