تکنولوژی و فناوریلپ تاپ

مشخصات لپ تاپ ایسوس زن بوک مدل UX305

 
 ایسوس یکی از موفق ترین تولید کننده گان لپ تاپ در سال های اخیر بوده است. و مدل های مختلف این شرکت با استقبال زیاد روبرو شده است. این کمپانی تایوانی از لپ‌تاپ ZenBook مدل UX305 در مراسم IFA 2014 رونمایی کرد.

این لپ‌تاپ که از پردازنده‌ی Core M اینتل و صفحه نمایش +QHD برخوردار است، حال در دو نسخه‌ی سفید و طلایی با مشخصات خوب عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ ZenBook UX305 در دو نسخه جدید سفید کریستالی و طلایی شفاف عرضه می‌شود. مدل سفید دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن +QHD یا ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ با وضوح IPS است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به پردازنده‌ی Core M 5Y71 اینتل با فرکانس ۲.۹ گیگا هرتز، حافظه‌ی رم ۸ گیگا بایتی و حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگا بایت اشاره کرد. این مدل در فروشگاه آنلاین ایسوس در دسترس بوده و با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود.

مدل طلایی این لپ‌تاپ دارای مشخصاتی از قبیل پردازنده‌ی Core M 5Y10 اینتل، صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن 1080p و با وضوح IPS، حافظه‌ی رم ۸ گیگا بایتی و حافظه‌ی SSD ۲۵۶ گیگا بایت است. این مدل از فروشگاه‌ها و خرده‌فروشان با قیمت ۶۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا