تکنولوژی و فناوریموبایل

مشخصات گوشی جدید Sony Xperia C5 Ultra

پرچمدار سونی یعنی xperia z4 بسیار ناموفق بوده است. و با استقبال چندانی روبه رو نشده بود. حالا شرکت سونی به تازگی دو گوشی از خانواده اکسپریا را معرفی کرد، این گوشی‌ها “C5 Ultra” و “Xperia M5 “نام‌ دارند. یکی از ویژگی‌های متمایز گوشی‌ “C5 Ultra”، لبه‌های کوچک آن است، کوچک‌ترین لبه‌هایی خانواده اکسپریا را این گوشی دارا است.

مشخصات گوشی Sony Xperia C5 Ultra:

گوشی‌ “C5 Ultra”، دارای صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی است. پردازنده این گوشی ۱.۷ گیگاهرتزی  “MT6752” مدیاتک است. این گوشی دارای ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی می‌باشد.

دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است و دوربین جلویی این گوشی هم مشخصات دوربین اصلی (پشتی) گوشی را دارد و ۱۳ مگا پیکسل و دارای فلش است و قطعا با این مشخصات با دوربین جلو گوشی “C5 Ultra” می‌توان عکس‌های سلفی با کیفیت بالا گرفت.

این گوشی صفحه نمایش بسیار بزرگی دارد که می‌تواند برای مصرف باتری نگران‌کننده باشد ، اما سونی در این خصوص خیال کاربران را راحت کرده و گفته است: «برای بهینه‌سازی مصرف باتری این گوشی، از قابلیت اولترا استامینا استفاده شده است، که به‌شدت مصرف باتری را کاهش می‌دهد، و این شرکت ادعا کرده است که باتری این گوشی دو روز ماندگاری دارد و می‌تواند ۷ ساعت و ۴۷ دقیقه ویدیو پخش کند. »

ابعاد این گوشی ۱۶۴.۲ در ۷۹.۶ در ۸.۲ میلیمتر است و وزن آن ۱۸۷ گرم است. این گوشی دارای قاب فلزی و در سه رنگ سفید، سیاه و رنگ سبز کم رنگ است. سونی تاریخ عرضه این گوشی را شهریور ماه اعلام کرده است.

منبع: http://www.xperiablog.net/2015/08/03/xperia-c5-ultra-announced-highest-screen-to-phone-ratio-in-a-sony-xperia-device/

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا