دانستنی هاصنعت

معرفی اپلیکیشن قدرت‌مند Pixlr Express

 

 

بسیاری از کاربران علاقه عجیبی به عکس و عکاسی دارند و رشد ناگهانی و انقلابی استفاده از اینستاگرام این را به خوبی نشان می‌دهد. اما خیلی‌ها دوست دارند علاوه بر افکت‌های حداقلی که اینستاگرام در اختیارشان می‌گذارد، اپلیکیشنی داشته باشند که به اندازه کافی قدرت‌مند بوده و با ویژگی‌های زیاد و کارایی مناسب، تجربه عکاسی را لذت‌بخش‌تر کند.

اپلیکیشن «پیکسلر اکسپرس» (Pixlr Express) به بازار عرضه شده است. در قدرت و کارایی این اپلیکیشن همین بس که محصولی از شرکت بسیار مشهور و باسابقه «اتودسک» (Autodesk) است. اتودسک را خیلی‌ها می‌شناسند، برنامه بسیار مشهور اتوکد محصول همین شرکت است! پس انتظار درست و به جایی داریم که اپلیکیشن پیکسلر اکسپرس نیز محصول مناسب و چشم‌گیری باشد.

پیکسلر اپلیکیشن رایگان برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS است و شما حتی یک تبلیغ در این اپلیکیشن نمی‌بینید. بعد از اجرای اپلیکیشن، ۴ کتگوری اصلی می‌بینید: "camera"، "photos"، "collage" و "fresh". بخش "camera" که برای عکس گرفتن است. وقتی می‌خواهید از این طریق عکس بگیرید می‌توانید روی آیکون‌های پایین و در دو سمت صفحه بزنید و حالا اگر صفحه را با انگشت از راست به چپ بکشید افکت‌هایی موقع عکاسی قابل انجام هستند.

بخش "photos" نیز برای انتخاب یک عکس از بین عکس‌های روی گوشی‌تان است و نیازی به توضیح ندارد. بخش "collage" یکی از جذاب‌ترین قسمت‌ها است. در این بخش می‌توانید از بین مدل‌های زیادی که پیکسلر در اختیارتان می‌گذارد، چندین عکس را کنار هم قرار دهید. در این قسمت انتخاب‌های بسیار زیادی پیش روی شما است. می‌توانید کناره‌های عکس‌ها را به صورت منحنی دربیاورید، نسبت طول و عرض عکس‌ها را انتخاب کنید، هر عکس را به طور جداگانه ویرایش کنید و چندین ابزار دیگر که می‌توانید کشف کنید.

بخش "fresh" نیز عکسی را در اختیار شما می‌گذارد که آخرین‌بار روی آن کار کردید و ویرایش شده است. اما بخش ویرایش را که یکی از قدرت‌مندترین بخش‌های این اپلیکیشن است بررسی می‌کنیم. ابزارهایی که در این قسمت برای شما در نظر گرفته شده تقریبا در هیچ اپلیکیشن رایگان دیگری نظیر ندارد. بخش "adjustment" ابزارهایی برای تنظیم نور، کنتراست، چرخش، رنگ، تار کردن و چندین و چند ابزار دیگر به شما ارائه می‌دهد.

در بخش "effects" می‌توانید افکت‌های بسیار متنوعی را روی عکس امتحان کنید. این افکت‌ها به مراتب و با فاصله بسیار زیادی از افکت‌های اپلیکیشن اینستاگرام قوی‌تر و متنوع‌تر هستند. هر کدام از کتگوری‌ها چندین قسمت دارد و آن‌قدر گزینه‌ها زیاد است که ممکن است خسته شوید!

در بخش "overlay" می‌توانید افکت‌هایی خارجی که شامل انواع و اقسام شکل‌ها می‌شود را روی عکس قرار بدهید.  قسمت "borders" نیز همان‌طور که از اسمش پیدا است برای انتخاب قاب دور عکس است که قاب‌هایی بسیار متنوع و منحصر به فرد به شما عرضه می‌کند. اگر بخواهید روی عکس چیزی تایپ کنید می‌توانید به راحتی در بخش "type" این کار را انجام بدهید، با فونت‌های مختلف و فرمت‌های متفاوت. متن را می‌توانید طوری تنظیم کنید که از چپ به راست نوشته شود یا برعکس یا در وسط قرار بگیرد.

آخرین بخش نیز "stickers" است که از این طریق می‌توانید استیکرهای مختلفی را روی عکس بگذارید و آن را به حالت‌های مختلفی دربیاورید. کار با اپلیکیشن پیکسلر واقعا ساده است. هرجا که نخواستید می‌توانید از تغییری که اعمال شده برگردید و عکس را دست‌نخورده تحویل بگیرید. اگر روی چرخ‌دنده گوشه بالا سمت چپ صفحه اصلی اپلیکیشن کلیک کنید، می‌توانید گزینه "Approve collection of usage data" را خاموش کنید تا هیچ اطلاعاتی از شما توسط شرکت اتودسک جمع‌آوری نشود.

از تجربیات خود با این اپلیکیشن بی‌نظیر برای ما بگویید.

 

 

 

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا