تکنولوژی و فناوریموبایل

موتور جستجوگر Vurb رقیب گوگل در موبایل

موتور جست جوگر Vurb برای موبایل به جای گوگل.

اگر تا کنون از گوگل برای جست جوی سایت ها بر روی موبایل استفاده می کردید. حالا شما را با یک موتور جستجوگر مخصوص موبایل آشنا می کنم که رقیب جدی برای گوگل در حوزه موبایل به شما می آید.
گوگل برای موبایل ساخته نشده و فقط لیستی از وبسایت‌ها را نمایش می‌دهد در حالی که دنیای موبایل دنیای اپلیکیشن‌ها است. مثلا اپلیکیشن Vurb.

اپلیکیشن Vurb  که به تازگی عرضه شده، موتور جستجویی است مخصوص موبایل که اطلاعات سرچ را از دیگر موتور‌ها بیرون می‌کشد و به راحتی شما را به اپلیکیشن‌های دیگر متصل می‌کند.

به جای آنکه مجبور باشید روی لینک‌ها کلیک کنید به راحتی با استفاده از کارت‌های زیبا و کارای این اپلیکیشن می‌توانید یک سرچ موفق داشته باشید.

برای لپ‌تاپ و دسکتاپ گوگل بی‌نظیر است و نیازهای شما را رفع می‌کند اما موبایل دنیای دیگری است. درگیری با لینک‌ها و رفت و آمد بین اپلیکیشن‌ها یکی از موضوعات آزاردهنده در دنیای گوشی است. Vurb می‌خواهد گوگل دنیای موبایل شما باشد.

این اپلیکیشن بخش‌های متفاوتی از جمله Places، Movies، TV، Video و Music را دارد. اما این قابلیت نیز وجود دارد که در web نیز جستجو کنید یا بین تمام بخش‌ها یکباره سرچ انجام شود. می‌توانید سرچ‌های خود را در بخش Deck بگذارید تا بعدا آن‌ها را منظم و مرتب در اختیار داشته باشید.

اپلیکیشن Vurb خیلی کار‌ها کرده است تا بتواند چیزی که واقعا نیاز دارید را بسازد. از تجره خود با آن برای ما بنویسید.

 

منبع: تک کرانچ

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا