اپلیکیشن هاموبایل

کاهش مصرف دیتا برای تماس‌های صوتی در واتس‌اپ

واتس‌اپ در بروزرسانی اخیر خود مصرف دیتا برای تماس‌های صوتی را کاهش خواهد داد. واتس اپ، اپلیکیشن اندرویدی خود را به‌روزرسانی کرد و در این نسخه جدید تغییراتی را اعمال کرده است.

اولین و مهم‌ترین تغییر اعمال شده در نسخه جدید واتس‌اپ، مصرف دیتای کم برای مکالمات صوتی است. شما باید وارد تنظیمات اپلیکیشن واتس‌اپ شوید و حالت “Low data mode” را برای تماس‌های صوتی خود فعال کنید، پس از آن تماس‌های صوتی شما مصرف دیتای کم‌تری خواهند داشت.

از دیگر قابلیت‌های جدید این به‌روزرسانی، شخصی‌سازی اعلان‌های صوتی برای هر مخاطب است. شما به‌سادگی می‌توانید برای هر مخاطب، صدای مخصوص به آن را انتخاب کنید، در این صورت شما به‌راحتی با شنیدن هر صدا متوجه می‌شوید که پیام کدام مخاطب است. برای اعمال این تنظیمات، صفحه جزئیات مخاطب را باز کنید، در این صفحه شاهد یک بخش جدید به نام “Notification” هستید که در این قسمت می‌توانید نوع اعلان را برای مخاطب مورد نظر تعریف کنید.

این نسخه هنوز به صورت رسمی در گوگل‌پلی منتشر نشده است، قطعا در چند روز آینده به‌روزرسانی واتس‌اپ منتشر خواهد شد.

دریافت نسخه جدید واتس اپ از سایت ای اس دانلود

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا