تکنولوژی و فناوریموبایل

گوشی جدید htc one M9 یا هیما در کنگره موبایل بارسلون معرفی می شود

دعوت‌نامه‌ی اچ‌تی‌سی

در حالی که هنوز نیمه ژانویه هستم و نمایشگاه CES 2015 تازه به پایان رسیده است. لحظه‌شماری کاربران و طرفداران تکنولوژی برای آغاز کنگره‌ی موبایل بارسلون شدت گرفته است. اچ‌تی‌سی که انتظار می‌رود پرچمدار خود را در MWC 2015 معرفی کند، دعوت نامه‌های مربوط به برگزاری مراسم در دهم اسفند ماه را ارسال کرده است.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، گمانه‌زنی‌ها در مورد گوشی‌های‌هوشمند و محصولات معرفی شده در این نمایشگاه نیز قوت می‌گیرد. بسیاری از کارشناسان انتظار دارند اچ‌تی‌سی نسل جاسفندد پرچمدار خود را که با نام رمز هیما شناخته می‌شود، در جریان این نمایشگاه معرفی کند. حال آنکه این کمپانی دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس خبری خود را که در ۱۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد، ارسال کرده است. اچ‌تی‌سی کنفرانس خود را یک روز زودتر از آغاز رسمی نمایشگاه برگزار می‌کند. سال گذشته نیز این کمپانی تایوانی گوشی‌هوشمند خود، اچ‌تی‌سی وان ام ۸ را در ۲۵ مارس معرفی کرده و در فاصله‌ی اندکی پس از معرفی روانه‌ی بازار کرد.

همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، دعوت نامه اطلاعات خاص و روشنی را در مورد آنچه که در این کنفرانس معرفی خواهد شد، ارائه نمی‌دهد. اچ‌تی‌سی از عبارت Utopia in Progress‌ استفاده کرده که به معنای آرمان‌شهر در حال پیشرفت است. این عبارت به‌گونه‌ای نگاشته شده که دو حرف O روی هم قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا فناوری جاسفندد دوربین را در نسل جاسفندد پرچمدار خود معرفی کند. البته می‌توان این نماد را نشان از بکارگیری زوم اپتیکال در نسل جاسفندد پرچمدار اچ‌تی‌سی تعبیر کرد. برای اطلاع از جزئیات محصول جاسفندد اچ‌تی‌سی باید به انتظار انتشار اخبار و اطلاعات بیشتر در این مورد بنشینیم.

HTCInt

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا